30.3.09

Στο θυμούκι μου!



Όσες αγάπες κι αν μου πάρουν την καρδιά
θα μ' αρρωσταίνει η δικιά σου μάτια μου
να μη χαρώ τα μάτια μου

Όχι πως δε
πως δε σκορπιέμαι αγάπη μου
μέσα σε ξένες αγκαλιές σε χέρια ξένα
μα ότι κι αν πω πονάω για σένα

Ένα παράπονο μονάχα θα σου πω
δε νοιάστηκες για μένα
πάλι μ' αφήνεις καημέ μου να χαθώ
μέσα σε χέρια ξένα

Όσα ταξίδια κι αν μου τάξει η ζωή
σε σένα πάντα θα γυρίζω μάτια μου
να μη χαρώ τα μάτια μου

Όχι πως δε
πως δε σκορπιέμαι αγάπη μου
μέσα σε ξένες αγκαλιές σε χέρια ξένα
μα ότι κι αν πω πονάω για σένα

Ένα παράπονο μονάχα θα σου πω
δε νοιάστηκες για μένα
πάλι μ' αφήνεις καημέ μου να χαθώ
μέσα σε χέρια ξένα.

"Σαράντης Αλιβιζάτος"

Ακουσέ το εδώ
http://www.youtube.com/watch?v=QxDqrRY80Os

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΑΝΑΓΝΏΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΊΝΟΥΝ ΠΡΌΩΡΑ.
(Σε αυτό οφείλονται και τα μηδενικά στα σχόλια)