23.10.08

Κι όλα τ' άλλα φίμες

Κι αφού λαχτάρισα ένα γλυκό κι ένα καφέ τέτοια ώρα και εξυπακούεται πως άνοιξα τον υπολογιστή (δε δουλεύω αύριο όπως καταλάβατε -εδώ και ένα τετράμηνο, για τα πρακτικά-) να γράψω και καμιά μαλακία πού 'χω κανά-δυο πρόχειρες από τη βραδινή μου έξοδο. Έξοδο τώρα... της πούτσας. Έφυγα απ' το δικό μου σπίτι και πήγα και την άραξα στο σπίτι ενός φίλου. Αλλά ας μην μακρυγορώ μ' αυτά την ώρα που η έμπνευση ακόμα αχνίζει και κυλάει στις φλέβες μου όπως το νερό στα λούκια του Οκτώβρη. Και του Νο (εδώ τώρα άμα ήξερα υπολογιστή θα τα έκανα τα γράμματα μικρότερα να σβήνουν. αλλά άμα ξεχνάμε ποιός είναι ο, ή μάλλον όχι ο, Ο Ποιητής εδώ μέσα και ποιός ο τεχνικόεικαστικός αυτό γίνεται... δε μου βγάζει μέγεθος πάνω ρε.) Συγνώμη για την παρέκκλιση ...και του Νοέμβρη... και του Δεκέμβρη... άσ'το άσ'το, μου ξίνισε το κλείσιμο τώρα. Wellcome λοιπόν, online τζερτζελές κι ας μή μου απαντάει κανείς...

1 σχόλιο:

Spy είπε...

Καλά ντε!
Μην αισθάνεστε τόσο άσχημα. Σας απαντάω εγώ. Λίγος σας πέφτω;

ΟΙ ΑΝΑΓΝΏΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΊΝΟΥΝ ΠΡΌΩΡΑ.
(Σε αυτό οφείλονται και τα μηδενικά στα σχόλια)