28.12.11

Χρόνια πολλά!


Και γιατί κάποιες μπορεί να παραείναι κουλτουριάρες
για να πατήσουν να ακούσουν ένα τραγούδι του Καρρά

πάνω - κάτω αυτά λέει

Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις,
να σου θυμίσω πώς πληγώνουν μια καρδιά;
Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις
την τελευταία την δική μας τη βραδιά;

"Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι,
εμείς δεν έχουμε τον ίδιο ουρανό",
μου είχες πει την ώρα που αιμορραγούσα,
κι εγώ δεν είχα από πού να κρατηθώ.

Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις
με χίλια δάκρυα και χίλια δυο φιλιά;
Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις
την ώρα που με είχες αγκαλιά;

"Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι,
εμείς δεν έχουμε τον ίδιο ουρανό",
μου είχες πει την ώρα που αιμορραγούσα,
κι εγώ δεν είχα από πού να κρατηθώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΑΝΑΓΝΏΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΊΝΟΥΝ ΠΡΌΩΡΑ.
(Σε αυτό οφείλονται και τα μηδενικά στα σχόλια)